fanhelvetesjävlaskitfanskap

aaaaarrgggghhhhh, nej nu får jag fan daaaaamp här seriöööööööööööst!!!!!! hatarhatarhatar allt som har med teknik att göra!!!!!!!! mobilen laggar, datorn laggar, allt laggar!!!!

hade skrivit ett låångt inlägg och ja vad tror ni? allt försvann :@@@@
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, 0ch jag som måste plugga, har faN prov imorrn -.- har inte öppnat boken än :o

inte nog med det så är jag jävligt förbannad nu asså!! spotify kan man bara lyssna på i 10 timmar i månaden 10 timmar, 10TIMMAR!! det lyssnar fan jag på en dag :S i snitt blir det 20min/dag, 20MIN fattar ni eller?!?!? :S

jag stör mej på så jävla mycket saker nu asså, kan bokstavligen skriva en bok om allt, mer än en bok, 4böcker!!!!! skolan, datorn, spotify,internet, proven, min lärare, ALLT!! vill somna in och vakna när de är sommarlov.. FAN nu laggar internet igen så antagligen kommer inte detta komma upp, men om det gör det ska ni&jag vara jävligt glada!

ashja, 

kvällen igår var trevlig, skulle åkt in till stan senare vid 9-tiden med natalie, moa och leticia men det blidde inget, tur om du frågar mej. så jag var hos mormor&morfar hela kvällen, det var vi + ca 20pers till, niceeee.

imorses när jag vakna åkte vi typ direkt till överby, hittade inget igen(!!) ännu en till sak jag stör mej på!!

nej, nu ska jag fan plugga asså, kommer bryta ihop om jag inte blir godkänd asså, så jävla mycket tid jag lagt på det i skolan, meningslös tid med tanke på att min lärare är sjuk. hur mycket man än kämpar duger det inte. G-, IG, G. man får inget mer! på ett prov fick 13 G, 12 IG och 1(!!) MVG. magisterns lilla favorit... --.--

nu avslutar jag här innan det blir värre! /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0