cause it´s going to be late

hallihallå!! hur är det? här äre bra ;)
TVÅ VECKOR KVAR TILL CYPERN IDAG!! fatttttta vad kul det kommer bli! längtar! får snart börja packa.. hahah.. kommer antagligen börja innan mamma och hon ska endå till Malta nu på fredag haha :P sen kommer hon hem och packar om och efter ett par dagar så åker vi :DD wihoo. kan lova massor med bilder, en bildbomb helt enkelt!

kom hem från skolan för ett tag sen, var ganska tråkigt idag. börjar planera kommande klassresor lite smått. vi ska försöka komma utomlands i 9an, London tror jag dem andra också tycke, det är lång väg att gå (haha, menar inte att vi ska gå xd), jobba hårt och tjäna pengar.. vi har redan massa saker på gång nu. först tyckte nån i klassen att  vi skulle hyra en gympahall och sova över i, men jag tyckte inte det var bra (haha) så då föreslog nån liseberg, men njaaa, det dög inte heller lilla fröken jessica ;) så då föreslog jag att sälja gärnet och åka till london i slutet av 9an istället och jaaa?! alla verkade gilla det iallafall. fast vi ska inte ta ut nått i förskott, det kommer bli svårt att komma hela vägen men vi kämpar tillsammans!

visserligen ska jag ju dit med familjen antingen i höst eller nästa höst, men det är bara kuuul!! :D

om 2 timmar ska jag och träna easyline med moa och natalie, ska bli kul att svettas lite hahah :P

jaja, nu ska jag inte babbla på för mycket här. hörs. PUSS
/J


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0