byeeee sweden!

hello :)
sorry men har inte haft tid. nu håller jag på att packa, eller a, blogga nu då men.. om 12timmar har vi flygit 30 min redan! längtar som fan! men kommer nog inte kunna somna ikväll, hehe :P
idag har jag jobbat, vart på överby (köpte ingenting) vart hos mormor&morfar och fikat och packat! nu är snart allt fixat så imorrn ska jag bara gå upp, klä på mig, bädda sängen och borsta tänderna. går upp 3 inatt så åker vi sen. whohoh!

blir nog ingen uppdatering men har ställt in nått inlägg tror jag.
natta bloggar dåligt men hoppas hon gör det nu när jag inte kan, men tror inte hon gör det.

väntar på att klockan blir 9 så big brother börjar. finalen är när vi är utomlands, men hoppas verklingen Simon vinner, han förtjänar det!

har inte mer att säga nu utan vi hörs antagligen på tisdag nästa vecka!
nu måste jag väga min resväska. PUSSSSSSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0