Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it,

halluuu ;)
var det inte idad det skulle bli över 20 grader och sol? jo precis, nu öser regnet ner.. hoppas bara inte det börjar åska för jag sitter ensam hemma på den stationära datorn.. buhuh.. kommer vara ensam hemma ett tag framöver så hoppashoppas!

blidde inget uppdatering imorses.. för jag åkte till överby, sov liiiite för länge för sara var redan påväg hit när jag vaknade :$ hehe. men vi åkte iaf och jag köpte ett par löparskor, snygga för att vara träningsskor! och en bikini. måste köpa mera, eftersom jag typ inte har några (:S) och vi åker om 8 dar!! wiho
sen när vi skulle ta bussen hem dog min mobil (gött tajmat!) så vi visste inte riktigt hur vi skulle ta oss hem (tar sms-biljett) men efter ett tag fick jag liv i den och kunde skicka över pengar till sara, eftersom hon had exakt 19.57kr kvar så skulle inte det räcka (hon har busskort) sen direkt efter dog mobilen igen.. men vi kom hem till slut iaf, haha. nu sitter jag här en stund och ska kolla runt och även fundera på vad jag ska ta med till cypern!

ni får ha det, hoouj
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0