bombombom

heeej :)
har inte haft tid för bloggen än, men nu så!

dagen gick fort med lite allamöjliga lektioner bla musikprov, svarade på allt, men vet att jag har fel på en, och den hade vi inte gått igenom..
sen när jag kom hem åkte jag och min syster ut direkt till överby. lämnade tillbaka tröjan som är några inlägg ner och så hittade jag ett sött linne på bikbok som jag köpte :)
 var bara där en snabbis för vi båda skulle göra annat. sen följde jag med mamma och handlade, snäll som jag är! sen dess har vi bara ätit tacos och sett på tv och så.
 idag är det club turbin i thn, och natalie och moa har tjatat på mej att hänga med, men jag orkar helt ärligt inte.. hur kul är det att vara yngst egentligen? njaa. men tror inte dem skulle dit endå..
aja.. nu ska vi kolla på inför bonde söker fru och sen blire big brother<3

imorrn får vi se vad som händer.. har hela dagen ledigt, kanske täffa nån, tränar eller så hittar jag på nått med la familia.. den som lever får se!

bild på linnet kommer i nästa inlägg ;)

PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0