blööööt

hellooo! fyfan säger jag bara! när vi cyklade till överby regnade det inte alls men på vägen hem, då öste det ner!! alla blev så jävla blöta, genomblöta asså!
kom hem för nån timme sen och hoppade in i en lång&varm dusch med en gång. använde hårnpackning och sånt, skönt!
på överby köpte jag ingenting.. men jaja.. träffade lite roligt folk också, gullungar! haha.

erik, elin och leticia typ sprang ifrån oss så jag, natta & lukas gick runt själva ett tag, hehe.. sen gick vi runt massa och innan vi cykla hem, åkte vi till jysk och hade lite kul, haha..

nu kollar jag på nått konstigt program med mamma men ska gå och hämta en glass nu,

hörs imórrn, vi får sluta en timme tidigare så vi hörs runt 3 :) PUSS
/jessica


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0