blogg.se verkar inte fungera?

godmorgon!
vaknade klockan 8 av att dem håller på att bygga utanför mej.. ååhh! ville ju soova.. var jätte trött men ingen idé att somna om för då skulle jag bara bli väckt med en gång.. så jag låg och kollade facebook, spelade spel, kollade bloggar osv. sen fick jag nog och gick upp, nej med hoppsan då hade jag visst legat på min arm/axel så att jag inte kunde röra den. bra jessica. nu är det snart borta men det gör fof ont :(

idag är vi leeediga och dagen ska spenderas med fina vänner på överby, tyvärr. vill ju vara ute och soooola. är hur blek som helst ju :( kommer inte hinna sola i em eller eftersom jag tror en kompis ska med hem, buhuhuhuhu..

idag är det förresten exakt 3 veckor tills vi åker till Cypern :DD yeeaaay!! längtar otroligt mycket, går inte att förklara! fast det är fof lång tid kvar och mycket saker som ska göras..

påtal om ingenting så måste jag bara berätta att när jag och natalie var ute och cykla igår så hoppade det fram ett rådjur bara några meter framför oss och det var dessutom i ett bostadsområde, med hus överallt..
den var jätte rädd och sprang fort som attan, haha.

nu ska jag ta nått att äta och börja fixa mej tills tjejerna kommer om 2 timmar typ PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0