back on track

hej !

gick upp för ett tag sedan och såg ett sms från jessica, den tjejen sitter ju på ett plan mot cypern nu ;) eller iaf på ett plan , hade bra jessica ! :) nu håller jag på att göra mig iordning, eller inte just nu, men när jag skrivit kart ;)
idag blir det skola från 08:10 till 15:00, ganska tråkiga ämnen idag , för det mesta ^^
sen efter skolan har jag inte bestämt att göra något speciellt så får se vad som händer, kanske bara är hemma i soffan och kollar på tv, får helt enkelt se :)

jag vet att jag uppdaterat dåligt men har inte satt på datorn alls :o men nu lovar jag att jag ska blogga, minst ett varje dag :)

i lördags var jag i ullared och fick med mig örhängen, bok, adidasjacka, nått nagellack och lite annat , kanske kommer bilder senare.

igår var jag bara hemma och rensade min bokhylla, ganska mycket åkte bort ! på sätt och vis syns det men ändå inte nästan, hade mer grejer än vad jag trodde tydligen haha.

men nu måste jag gå och göra mig iordning och äta och så
så vi hörs ! /n

ps: om 2 dagar fyller jag år :D


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0