arg as hell!

nu är jag riktigt förbannad!!!!!!! min dator har pajat! :'(( först igårkväll ville den inte avslutas så jag lät den stå över natten. självklart hade batteriet dött så det gick inte att få liv i den. plus att starta-knappen låst sig.. så det går inte att trycka ner den :S sen testade jag att sätta i laddarn, men hoppsan då får inte laddaren kontakt med datorn.. sen innan jag skulle och träna så testade jag en gång till och då funkade det.. då satte jag i laddaren och då funkade den med, så jag lät den ladda medans jag träna och nu när jag kom hem och skulle starta den så får jag först på den och loggade in och sånt. sen när jag skulle ta dem och sätta mej i soffan slocknar den bara :S men den lyser iallafall så laddaren funkar nu men inte datorn :S hade på känn att den var inne på sista refrängen.. (ööh hehe) men dum som jag är så "orkar" jag inte skicka över bilderna till ett usb -.- så där försvann alla mina 4000 bilder putsveck! :@:@  nu sitter jag en snabbis på mammas dator och jag gillar inte den här.. den är jättevarm!! det bränner som fan och ändå har vi kylplatta under :S känns som mina ben ska bränna sönder, mina byxor med... :O:O  RIP min dator då!! buhuhu vad ska jag göra utan den?!? "livet är slut, vill inte leva såhär. du var mitt allt, du var hela min själ" :'((

aja, som tur är har jag ju android-phone och har man comviq kompis och laddar på med 195:- har man fri surf!!

meeeeeeeeeeeeeen. en sak som blir lidande då är bloggen. natta uppdaterar inte så bra nu förtiden och jag kan inte.. vafan blogg.se kom med ett program så man kan blogga på er plattform från mobilen!!

aja, är pisstoff som fan nu.. ska duscha och sånt nu.

vi får se om jag bloggar mer denna helgen.. eller ah, hela månaden, eller sommaren.. ska prata med natta och se om hon kan uppdatera lite. annars hörs vi nästa gång jag är inne på mammas dator. 
 /JESSICA


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0