vanlig dag, typ ;)

hallåååpp ;)
hur mås det? här är det fint :)
dagen va väl sådär.. idrott först och vi spela dubbelmatch i badminton hehe, kan bara säga att jag är fett grym!! ...eller inte... efter det var det no och engelska, sen lunch sen åkte jag och några kompisar hem till mej på lunchen, hämtade pengar och sånt, sen cykla vi till stan och köpte massa godis och sen gick vi till teatern där vi mötte resten av klassen, sen satte vi oss typ längst bak.  och när teatern hade börjat och vart ett tag så blev jag så sjukt jäkla trött på nått konstigt sätt så jag "vilade" (hehehehe :P) ögonen en stund xp sen efter pausen så slängde vi upp fötterna på sätet framför, tog fram allt godis och chillade lite heh :P då gick tiden lite fortare iallafall ;) sen cykla jag hem och nu sitter jag här. ska nog iväg och träna senare ikväll tror jag faktiskt :)
men nu ska jag nog sätta på nya stylist-avsnittet så vi hörs senare!
PUSS
juste, btw: jag hittade inte kläderna på hemsidan igår, men tog kort på dem förut på mej så bilderna får ni nog se ikväll PUSS igen /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0