hemma

hejj :)
kom hem för ca en timme sen.. skoldagen var cptråkig!! har ont i hövvet nu också :( och det beror på våran klassföreståndare/lärare på mattelektionen satte han på ett "tinitussljud" för att visa vad han står ut med dagarna i enda.. man bara hallå +!?! bara för att han lider av tinituss behöver han inte göra så att resten av klassen också gör det eller? :S uschh!!
nu bråkar internet me mej igen :(
aja, på överby köpte jag bara en tröja och en parfym sen köpte jag en glass och chailatte också, mums!
tröjan får ni väl se nån dag kanske :P
längtar till imorrn! ska klippa mej vid 16.00 och innan det ska jag kolla i affärer i stan, hoppas jag hittar nått med tanke på att jag nästan inte hittade nått på överby ;) äntligen ska mitt slitna hår bort!! jiihooooo :D
fast det kommer bli ganska kort, meen det växer ut igen får man hoppas!
faan vad jag hatar varåt internet, det dampar asmycket och har typ ingen "täckning" för att vi typ bor i ett betong hus eller nått nu har det inte funkat på aslänge.. får typ starta om datorn eller nått? kan inte få upp detta inlägget ..
vi hörs snart PUSS
/J


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0