laddar för träningen .. *host*

hej :)
kom nyss hem från skolan och slängde på lite vatten och ska vänta tills de kokar så jag kan göra makaroner haha ;)

skoldagen var väl bra, antar jag ;) idrotten blev inställd och det fick vi veta efter vi hade bytt om och stått och väntat i typ en kvart -.- sen rulla det på.. teknik det sista och sen gick jag hem.. fick även reda på att det finns älgar i området igen :s en dag på jullovet sprang det 2 älgar i våran trädgård. första gången jag såg en älg förutom på zoo ;) så sen när vi ska träna kommer jag inte våga gå dit :( ska fråga pappsen om han kan köra mej hehe ;)

har inte så mycket att säga förutom att jag är jätte sugen på godis just nu, så jag ska kolla om jag hittar nått i skåpen... hahah, nej jag skämtar. jag och de 2 tjejerna jag brukar träna med har bestämmt oss för att bara äta godis på helgen ;) det kommer jag nog inte klara så bra med tanke på att jag redan är sugen och det bara är måndag.. illa!! :(

hörs snart PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0