happyyyyy

nu är jag hemma igen :)
när vi kom dit åt vi jätte god middag, muums! sen pratade vi lite, spelade spel och sånt ;) sen käkade vi tårta och pratade ännu mer ;) sen kom vi nyss hem. mycket trevligt.

veckan som kommer:
måndag: skola från 8.10 till 15.00 sen träning vid 18.00
tisdag: skola från 09.20 till 14.20 sen blir det kanske överby/kompisar
onsdag: skola från 08.10 till 13.50 eller nått sen blir det klippning
torsdag: skola från 08.10 till 15.30 sen blire hem och packa och antagligen åka iväg på en tripp,
ska bli så j*vla kul! läängtar :D
fredag: vi är lediga från skolan och antagligen är jag kvar på "trippen" (haha) om inte är jag med en kompis eller på överby ;)
lördag: kanske kvar på "trippen" eller så åker jag hem på fredag. sen kommer jag nog hem, äter lite godis, tränar, träffar kompisar osv..
söndag: städar, tränar, träffar kompisar kanske överby?

a, det är väl det som händer och självklart kommer ni att kunna följa allt här i bloggen :) och på "trippen" kommer jag nog inte ha tid/tillgång till att uppdatera men isf så berättar jag det innan :)

hörs snart PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0