talkieee

hejhej! :)
just för tillfället sitter jag och kollar på hockey på tvn ;) har nyss ätit pizza och precis "dukat" upp med massor med onyttigheter haha chips, godis, jordnötsringar, dricka och dipp ;) usch säger jag bara haha, hur mycket som helst! kommer inte kunna gå imorrn om jag ska äta allt haha, nej men det ska jag inte ;)

dagen har vart braa ;) först var det skola, so-religion, spanska, idrott, musik och no-labb ;) mellan idrotten och musiken och musiken och no-labben så gick några tjejer i klassen till ishallen för att kolla på tvåstads cupen. hann bara se en liten stund av matchen eftersom vi hade lektion både före och efter ;) sen efter skolan så gick jag, moa och natalie (en annan i klassen;)) och tränade vi köre kontition mest ;) tror ni inte att det blir broöppning när jag skulle GÅ hem?? jo, klart ;) fick stå där och vänta ganska länge faktiskt :P sen på vägen hem mötte jag pappa och min syster + hennes kompis så åkte vi och köpte godis ;) sen åkte vi hem & jag duschade och sånt, sen så nu sitter jag här ;) ska nog titta på lets dance sen också, även om det bara är tråkiga kvar, hehe ;)

imorrn ska jag och natalie (en annan i klassen, hon som har bloggen stavas ju natHalie ;)) till ishallen och kolla på cupen igen ;) och så ska vi träffa folk där :) blir gryymt ;) sen får jag se vad som händer ;)

nej, nu får jag sluta här, blir ju hur långt som helst annars ;) PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0