gfeyb+9fbuåe

hallojj ;)
nu sitter jag här och kikar runt på lite oliksa grejer, bla hms hemsida, dem har fått in mer nya kläder nu :) snygg!!

ska försöka att inte klaga ;)

dagen har vart bra, tills nu men det tar jag senare.. skolan var helt okej, och dagen gick snabbt för att vara torsdag. slutade ju 15.30 som natta skrev. sen gick jag hem, åt lite muffins och sen cyklade jag iväg till tandläkaren.. det var inte så kul precis, fick nått "läkemedel" (haha) som han la på tanden som det isar i, det var inget hål iaf wihhoooo! :D. så jag låg där i typ 30 min med "dammsugare" och äckliga pinnar i munnen.. men det gick bra, och nu är det toppen :D sen kom jag hem satt lite här och sen käka jag. och just nu håller jag på med lite allt möjligt. kollar på halv åtta hos mej, gör spanska läxan, äter popcorn. resten av veckan kommer nog bli bra hoppas jag :) imorrn så börjar vi 9.20 och slutar 14.50 eller nått :) syrran ska upp och jobba klockan 6 imörra så då blir jag ensam och det kan bara betyda en sak, partyyy haha, nej men..

fick just ett j*vligt chocksamt meddelande precis.. visste att det skulle hända snart men inte nu.
/
nej, ingen har dött eller nått sånt/ f************n måste få ur mej "ilskan", typ lägga mej med huvudet mot kudden och skrika all´t jag kan typ. vad fan ska jag göra? kommer aldrig släppa detta. det är tack vare dej jag inte kommer kunna sova på vääldigt länge ska du veta! kommer alltid minnas detta. hur ska jag få bort detta ur mina tankar? vill du att jag ska minnas dej som kompisen som bara lämnar allt och sticker? trodde vi var v ä n n e r.. men tydligen inte. nån : "vad är vänner för dej?" du: "sånna som man utnyttjar för att sedan flytta bort från allt. och aldrig komma tillbaka, inte ens säga hejdå." kommer jag nånsín förlåta dej? måste fundera starkt på vad det är jag vill nu. glömma allt och gå vidare som kompisar eller låta detta vara like a mess like now?

faaaaaaaaaan säger jag bara /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0