Efter sol kommer det regn och efter regn kommer solen.. visserligen var det soligt idag, men det blev bara värre..

blev en strawberry white-magnum glass ;) vågade inte testa någon ny haha :P och en grej jag glömde skriva förut också var att på svenskan fick vi tillbaka "läxprovet" och jag fick bäst resultat i klassen, 50½ / 51 :D ett halft fel. wihoo, kul för jag hade bara skummat igenom texten en gång för nån vecka sen ;)



vet inte om det blir nån mer bloggning från mej på ett par dagar.. känns som det enda jag gör är att blogga, hitta på blogginlägg osv.. och det blir mest inlägg av mej eftersom nattas tangentbord inte funkar, så vi får se, om hon kommer tillbaka snart.. men sålänge så blir det nog bara ett inlägg per dag .. PUSS. vi ses när vi ses ♥.


här kommenterar du :)
Postat av: Leia ♥

Hej! :D

Hur är det med dig??

2011-03-17 @ 13:43:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0