If you really want more, scream it out louder.

god morgon!
vaknade för nån timme sen och har käkat frulle och sett på tv sen dess. senare idag så ska vi ut en sväng till överby, hoppas jag hittar nått fint, annars får jag åka ut igen i veckan. måste ha nya kläder för jag ska på 20-års kalas nästa helg, och då är det ju kul med något nytt :) men jag hittar nog nått :)
efter överby så ska jag nog inte göra så mycket, kolla på finalen av melodifestivalen och ta det lugnt tror jah :)
imorrn ska jag och träna, tror jag ska dit med en klasskompis men vi får se om hon svarar. efter träningen ska jag städa, plugga lite och sånt tror jag. annars hittar jag väl på nått :)

vi hörs om en liten stund puss /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0