tjöt som vanligt..

så, nu är jag hemma igen, hade tänkt att sova en natt till men jag känner för att sova ut imorrn och det får man inte direkt göra där hehe :P
igår när jag kom dit så spelade vi cs i några timmar, sen åt vi och kollade lite på tvn. sen grejade vi på datorn lite, spelade kort, käka choklad och chips och ringde vi massa folk haha ;) imorse väckte min kusin mej vid 8 (!!!) och vi såg på tv, käka, spela mer cs och sims. sen bakade vi sockerkaka och sen åkte min ena kusin till stallet... då kolla vi på tv och prata med folk på skype och sånt. sen skulle han iväg på träning så då var jag ensam hemma i typ en timme och gjorde typ inget.. sen kom dom hem och vi åkte och handla och sen kom det massa gäster så vi lagade mat, åt och prata sen runt halv 9 åkte vi hem och kom hem för en stund sen.
nu kollar jag lite på datan samtidigt som tvn står på i bakrunden ;)

imorrn ska jag sova (!!) och kanske en sväng till överby och sen ska jag på bio med nathalie och så skulle tydligen en till följa med, hmm.. sen får jag se vad som mer händer..
nej, åter till tvn PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0