tjosanhej!

jessica har ju redan berättat min dag typ haha:p så jag få alltså berätta min dag efter skolan ;)
jo jag gick en bit med jessica och sen efter ett tag så gick vi skilda vägar med ett sweet home alabama, hahah. då gick jag hem och så åt jag lite fika och kollade på ett avsnitt av gilmore girls och sen skrev jag finskrivning, om det heter så ?, skrev rent det på ett nytt papper iaf, ändå har jag mycket kvar som jag måste skriva, aja, sen åkte jag till kören, där har man alltid roligt ;) vi hade en vikarie idag också för våran lärare var utomlands, värme ;), sen åkte jag bussen hem med några till från kören och så kom jag hem och åt mat och kollade på ett till avsnitt av gilmore girls och sen så kom jag hit till datan, haha. imorgon lägger jag upp dagens outfit, för nu orkar jag inte + att det antagligen knappt skulle synas något eftersom det är mörkt nu :p
herregud vilket rörigt inlägg detta blev :o hoppas ni fattar något iaf, vi hörs nog inte mer idag utan hörs imorgon!
tidsinställer ett dagens like nu också för det tror jag inte vi lagt upp idag.
kram//nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0