tjosan !

idag har jag vart i skolan och sen åkte jag iväg på en liten shoppingtrip haha :) och sen kom jag hem och skulle börja kolla på en film men den var hur dålig som helst helt enkelt såg på den i knappt 5 minuter hahah
men tillbaks till shoppingen, köpte garn, varför då kan man undra, jo för att  jag ska sticka en halsduk! det ska jessica med faktiskt, eller hur ;) , köpte turkost garn,eller det är en blandning av olika blåa nyanser men i stort sett är det turkost :)
detta inlägg har också tagit ett tag att skriva, som för jessica förut haha, sprang nämligen hit i pausen på postkodslotteriet  och stickning, har kommit typ 4 varv haha, men resultaret blir säkert fint, kör mosstickning, för er som vrt vad det är;)
men nu ska jag ta och gå tillbaka till soffan så hörs vi imorgon skulle jag tro
kram//nathalie


detta är då garnet jag snackat om i typ hela inlägget? haha
aja, hade bäst :)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0