tjoho :)

hej, denna helgen har jag gjort nästan ingenting, mycket titta på tv och läst, jag kan ju inte göra någonting typ, min hand gör ont och är hur stel som helst, jobbigt att inte kunna göra någonting..
igår när jag försökte sitta vid datan så funkade tangentbordet inte överhuvudtaget så därför blev det inget från mig. datorn måste lämnas in på nått ställe och det kommer ta nån vecka att fixa det så när den lämnas in får jag låna mammas eller min brors dator, men det får jag ta då :p
idag har jag också bara typ läst, kollat på tv, ätit och spelat lite på mobilen, haha, känner mig riktigt rastlös :p
försöker självklart uppdatera, men har ingenting att skriva om och det blir bara massa tråkiga inlägg och datan är ju som den är just nu.
men jag hoppas ni har en bra dag så hörs vi //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0