tisdag

hejsan! skolan idag har varit ganska tråkig, har ju inte gjort någonting typ eftersom jag inte kan skriva.. men att träffaa kompisarna är ju roligt ;)
sen kom jag hem och har ätit, tittat på tv, och lite annat, och nu sitter jag här haha.
igår blev det ingen uppdatering för jag var hos en sjukgymnast och sen påvägen hems köpte vi med pizza (mums) och sen satte jag inte på datorn så förlåt för det :/
idag ska jag inte göra något speciellt heller så jag vet inte vad jag ska skriva om :p
lite senare kommer dagens like upp och kanske dagens låt också får se, det var ju ett tag sen vi la upp det nu
hade bra //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0