spöregn :(

hejsan, sitter nu här på mitt rum och hör hur det bokstavligt vräker ner regn. gillar inte det, våren borde komma nu. det snöar och så försvinner det, och sen kommer snön tillbaka igen. nu får väl ändå vädret ta och bestämma sig ? ;)
idag hade vi ju då no-prov, och jag fick skriva allt med vänsterhanden (jag är högerhänt) då jag har ont i högra handen, det blev ju inte min snyggaste skrivstil, men hoppas våran lärare kan se vad det står ändå ;)
det är ganska låg uppdatering från min sida pga tangentbordet och handen men när "allt" är bra igen lovar jag bättre uppdatering, men jag vet inte när..
men nu ska jag ta och kolla lite i religionsboken och så får ni ha en fortsatt trevlig dag ;)

//nathalie


här kommenterar du :)
Postat av: Louise ♥

Söt blogg :) ♥

2011-03-10 @ 18:52:30
URL: http://louisemusique.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0