sneakpeak

hej igen :)
just nu sitter jag och kollar igenom massor med bilder på datorn och har fastnat i en mapp med 759 st bilder.. hehe gissa vilken mapp det är? "bilder på mej #1" :$ pinsamt :P och detta är bara en kategori av 10 st och det är 759 i den.. tänk om min dator kraschar? vad ska jag göra då? med mer än 1000 bilder liksom? äh, får sätta mej ner och lägga över alla till mitt usb-minne, lär ta tid, men det värt ;)

påtal om bilder så får ni en sneakpeak på gårdagens outfit (kommer hela sen!) :

här ser man tröjan mycket bättre än bilderna som kommer senare tror jag.. hann inte ta en riktig så man fick med alla detaljer för att cpkamerans batteri tog slut :((
PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0