SmILE

hej.. sorry för askass uppdatering, det går så när man slutar halv 4 i skolan... man blir så sjukt trött då :(

dagen har vart okej. so-historia, vi fick tillbaka provet vi gjorde och sen slutade vi. no-fysik, typ halva klassen gjorde omprov men eftersom jag fick vg+ slapp jag så vi som blev godkända skulle kolla på film, men datorn laggade så vi spela in massa filmer och sånt och sen fick vi sluta :D. so-matte, tråååkigt! men är klar med det som man ska vara klar med om typ 4:a veckor ;). so-geografi, vi svara på några frågor och sen fick vi omdömmena inte ett enda nej, jihoo. sen lunch. syslöjd, gjorde typ klart min halsduk (ska bara tvätta den först) och ska göra raggstrumpor sen RAGGSTRUMPOR vem fan gör det?!. sen engelska, såg på film hela lektionen. sen svenska, gjorde nått läsförståelsegrejs och fick sluta typ 20 min tidigare ;) chill dag med andra ord!!

efter skolan drog jag och tränade och nu sitter jag här :)
ska slöa runt här nu så hörs vi imorrn PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0