skolaaan

godmorgon!
just nu sitter jag här, har precis ätit frukost och ska snart fixa mej :) idag börjar vi 9.30 för bilden var inställd gött! sovmorgon idag med ;) dock så är det bara tråkiga lektioner idag :/ fast det är det alltid typ, först matte, engelska, spanska och svenska, tråkiga allihopa! matte är den/de värsta lektione-n/rna på hela veckan! vi kommer verkligen inte överrens med våran lärare (klassföreståndare* vi har han 7 lektioner i veckan och allt är kaos!) engelskan fattar jag typ ingenting, på spanskan har vi börjat på ett nytt kapitel, fattar nada, hur många nya glosor som helst + prov på det nästa vecka, eller a kanske inte det kapitlet men de innan -.- svenskan är helt okej, och vi skriver en uppsats och jag är seg som vanligt! man skulle helst vara klar igår och jag har knappt börjat renskriva, illa!
efter skolan ska jag träna så får se när/om det blir uppdatering i eftermiddag från min sida men ikväll så kommer det ett par hoppas jag!

faaan, nu måste jag sticka!! bråttoooooooooooom!!

/pussj/


här kommenterar du :)
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. vad gör du nu?

2011-03-02 @ 09:35:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0