sådär :)

alldelles nyss åkte gästerna hem, vi åt, såg på melodifestivalen, pratade och mer.. men dom va tvugna att åka till baka till lilla hålan brålanda ;) saknar brla sjukt mycket! alla sommar dagar där, längtar tills jag ska dit nästa gång, hoppas det blir snart!! har så himla mycket minnen där ifrån :D

aja, nu kollar vi på nån konstig film som jag inte vetg vad den heter ;) ska sitta här ett tag till sen blire att läsa och sen sängen, kommer antagligen inte somna inatt heller och det får jag äta upp imorrn när jag ska och träna vid 10 -.- menmen.. efter gymmet ska jag städa och efter det pluggaaaa måste måste bli godkänd på proven! så min morgondag kommer gå åt till plugg tyvärr :/

men uppdatering kommer det lovar jag! kanske inte så värst mycket men...

puss /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0