överby eller bullbak?

tjolahopp :)
nu är jag hemma från skolan och har nyss ätit lite. idag blir det överby eller bullbak, hmm vad tycker ni? själv är jag mest sugen på överby iallafall, för då ska jag äntligeeen köpa mina vita converse <3 hoppas bara dom finns kvar! och sen ska jag tvätta mina rosa nån dag isåfall :D det är många som har frågat om jag inte har tänkt på att tvätta dom hahah ;) men nu ska det förhoppningsvis bli av inom en snar framtid :) wihooo!

nu festar jag på med gó musiiik ;) om ni vill veta vilka låtar så äre bara att kolla i kategorin "dagens låt" och titta in varje dag! hittills är det nästan bara jag som lagt in låtar som jag tycker är bra, vet inte vad natta tycker om vissa men ska kolla om hon kan tidsinställa lite för jag ar gjort det väldigt mycket nu, och så. annars är det ju bara jag som uppdaterar och det är ju inte så kul för varken er eller mej.

nu ska jag leta lite inspiration till lite inlägg så hörs vi innan jag åker/bakar

sånnahära bilder har jag en miljon på datan.. kan inte vara seriös när jag ska ta kort i webbkameran, känns så dumt att posa framför datorn haha.

- från en kväll för nån vecka sen när jag skulle testa "vågtången" , ja det är en mys tröja och inget ja skulle ha till skolan, dels för den är skrikrosa, dels för att det är en fliströja och dels för att jag inte gillar märkeströjor, har haft både wesc och flera adidas men man tröttnar så sjukt fort på dom och så har/hade alla sånna, men skor/väskor/klockor osv.. är helt okej ;) en till grej jag inte skulle ha på mej i skolan är en daffedress/onepiece haha, en gó tjej i min klass hade på sig en rosa onepiece i skolan idag, starkt att hon våga ha på sig den! dock skulle jag kunna ha på mej min daffe till affären, åka bil, till träningar osv... men inte runt på stan ;)

nog pratat om det här haha

/pussj/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0