//nathalie

hej! det var ett tag sen jag skrev tror jag, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist ? :$ men jag har inte fått använda min hand i förrgår och igår så då blev det inget.. men nu är min hand hyfsat bra igen och ska bara bli bättre :D känns riktigt skönt att kunna göra saker själv igen utan hjälp och att kunna skriva i skolan och inte behöva sitta och göra ingenting :)
skolan gick snabbt idag, tycker iaf jag, och sen gick jag hem och åt och åkte sen till musikskolan, sen tog jag bussen hem och åt pizza, mums ;). sen har jag pluggat lite på historia tills imorgon, och nu sitter jag här på mammas dator :) min dator är ju då inte hemma för tillfället, känns att något saknas på skrivbordet haha ;)
imorgon blir det skola och sen åka till en sjukgymnast, sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt :)
men ni får hade bra så hörs vi //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0