muuums...

hellooo, sitter här nu och dricker asgó saft hehe ;) slutade för typ en timme sen.. ska till överby vid 4:a-tiden och ikväll kanske jag ska träna ;) efter det så händer nog inte så mycket...

dagen har vart bra för att vara skola typ haha.. vi fick bestämda platser på matten och vi ska ha samma på varje lektion typ, och vet ni vilka jag hamnade brevid? nathalie och kevin :D natta och jag i par, så hon sitter breve och kevin vid paret breve, kompliserat men vi sitter tvåochtvå så natta sitter ihop med mej och kevin sitter med en annan fast sammtidigt breve mej... hehe.. ni fattar? grymt bra iallafall! sen vart det engelska prov på kapitlet, gick hyffsat tror jag.. sen spanska där det börja två nya och sen svenska ;) fick även reda på att vi inte får tillbaka matteprovet förrns på utvecklingssamtalet om typ en månad :s ehe, okej liksom. då har vi gått vidare så lika bra att glömma det typ ;)

nej, nu ska jag nog hämta nått att äta så hörs vi om en stund PUSS /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0