morning

god morgon alla kära läsare hah :)
jag gick upp kvart över 6 och hoppade in i duschen, skyndade mej ganska mycket så jag får iallafall några minuter här vid datorn ;) idag blire som sagt dålig uppdatering från min sida men slänger in ett tidsinställt som kommer upp vid 12 nån gång :)
känns som jag mår bättre idag haha, men sov jätte konstigt ;p jag vaknade och var jätte pigg runt 2 och sen somnade jag med en gång? ´jag måste ha vaknat i sömnen, och så har det hänt lite fram och tillbaka :s och när klockan ringde ville jag bara somna om men iställer kuta jag in i duschen, så hann inte tänka så mycket.

det blir ingen dagens outfit för min del idag heller, mamma glömde köpa batterier igår -.-
men natta skulle väl fixa nått sånt?

nu måste jag rusa, hörs om en liten stund tror jag annars ikväll
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0