lördag

hejhej! dagen har vart slapp, inte gjort någonting egentligen, har vaknat, duschat, åkt buss, kollat spanska glosor, stickat, spelat piano, ätit , stickat och sitter nu vid datorn.. okej det lät kanske som ganska mycket men det känns som ingenting haha. klockan är ju faktiskt 15.00 nu ;) iaf just nu när jag skriver presic här, fast nu är den 15.01 :) haha okej ska sluta babbla om klockan nu
resten av dagen ska jag fortsätta ta det lugnt, ska måla naglarna, tror jag ska göra det alldeles strax, kanske lägger upp bild här i bloggen ? :), och sen ikväll blir det melodifestivalen, vet inte vilka jag tycker ska gå vidare än faktiskt, men går runt och nynnar på dance alone, om den heter så? det tror jag, men jag vet inte varför faktiskt, den har helt enkelt fastnat på min hjärna haha ;)
åh, har märkt att jag börjat skriva "helt enkelt" väldigt ofta nuförtiden haha.
men ni får ta och ha en fortsatt bra dag så hörs vi ! kram /nathalie

ps; jessica, du måste visa mig hur man gör länkar med annan text nån gång , fattade inte när du förklarade ;)


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0