hoooj

hej på er :)
nu är jag hemma, eller har vart det en stund :) käkar äpplekaka medans jag väntar på att vattnet till makaronerna kokar, fast nu är jag inte hungrig längre ;p nu kokar det, kommer snart ;) tillbaka haha ;)

idag i skolan har vart en helt okej dag, fast matten(!!) våran klassföreståndare har infört att vi måste hinna göra 10 uppgifter (a, b, c) på varje lektion, hur fan tänker man då? jag satt och jobba exakt hela lektionen (för en gångs skull) och jag hann knappt med 6 uppgifter ? :s hur trög får man vara, jag var dock inte ensam om det för 5 öre så hoppas han tar bort den jävla grejen! och inte nog med att han sätter press, han "hotar" också att han ska prata med föräldrarna om man inte hinner 10 tal, man bara whut? nä fyfan!! imörra har vi han 2 lektioner i rad också!! fyy
på engelskan hade vi vikarie så vi läste bara en text typ så det var lungt, på spanskan skrev vi bara massa glosor och på svenskan började jag renskriva min uppsatts, han jag klart? nej, han knappt klart med första sidan -.- så jag fick ta hem den och den ska vara klar tills imorrn, bra jessica! men kag hade faktiskt hunnit klart om inte våran svenska lärare skulle bort så vi fick sluta en halvimme tidigare! sen efter skolan stog jag och natta och prata med lukas en stund, sen tog jag och natta sälle en bit och ja, vi skratta nog hela vägen. jag såg en hare men natta trodde ju inte på mej för den var borta när hon kolla, sem såg jag den igen men den hade hoppat iväg när hon kolla så hon tror inte på mej :(
sen säger jag bara sweet home alabama i mitt <3

och nu sitter jag här och äter macaronies hah  ;p
och sen ska jag iväg och träna.

nu ska jag äta upp så får vi höras sen
/pussj/


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0