hemma från överby nu..

hej igen, kom nyss hem från överby. köpte en vårjacka, mascara och en tröja. var såhääär nära på att köpa hårfärg också men jag ska nog låta frisören fixa det. sen jackan, jag är lite tveksam på den, får se hur det blir med den.. sen så letade jag efter en tjock stor svart tubhalsduk men det fanns igen, vart kan det finnas?!? tips tack! men har jag tur blir jag snart klar med min svarta i slöjden! tröjan var naajs, eller a, det var mer en "tunika" men ni får inte se grejerna idag.. kanske imorrn eller på måndag eller så får ni se de när jag har på mej det. tror jag ska ta mej en sväng till stan någon dag också, har inte vart där på jätte länge och där finns det en del roliga affärer där, men det får bli i veckan :)

får se hur det blir med uppdateringen nu ett tag framöver. eftersom natta inte uppdaterar så mycket just nu så får jag göra det ganska mycket, men jag vet inte om jag vill/orkar/kan det hur länge som helst.. så det kanske blir ganska lamt med uppdatering från min sida, sen får vi se hur natta gör.. men nått/några inlägg om dagen blir det nog, men som sagt hoppas jag natta kan uppdatera ibland med. om det fixar sig med hennes dator och vette allt vad...

/j


här kommenterar du :)
Postat av: peysan

KÄNA GRYMMA PENGAR PÅ DET DU GÖR PÅ INTERNET. FÅ 50 KRONOR NÄR DU REGISTRERAR DIG. PENGARNA KOMMER IN PÅ DITT KONTO EFTER VARJE 200KR!



http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=28883

2011-03-12 @ 21:30:31
URL: http://nattstad.se/peysan

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0