hem & iväg... nästan ;)

hejhopp :)
har precis ätit lite mat och ska snart iväg igen och köpa godis skulle jag tro :) dagen har vart bra, musiken var inställd, igen. idag ska jag nog bara ta det lugnt och imörra blire iväg hela dagen .. men det ska nog allt gå bra :)
har inte så mycket att säga förutom att när jag skulle ta dagens outfit och bilder på grejerna jag köpte står det att minneskortet inte är i? ååh! krångel igen! sen jag (vi) skaffa denna bloggen har jag bara fått problem med alla tekniksaker man måste ha, haha :P men nu när jag testa och ta ut det och sätta in det så funkar det? det funka ju inte förut :s men nu hinner jag inte ta bilderna eftersom att vi ska iväg men det blir senare ;)
herreguuud vad lång tid det tog att skriva detta inlägg och jag är inte klar än haha. kan bero på att jag är inne på massa andra sider samtidigt och glömmer av detta haha :) jag börja skriva runt 15.50 tror jag och nu är klockan 16.20 en halvtimme hehe :p

juste, bara så att ni vet är inte natta hemma just nu men vi får se om hon uppdaterar senare :)

/pussj


här kommenterar du :)
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg ♥

2011-03-04 @ 17:09:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0