helg :D

hejsan! hur mår alla ? :) själv mår jag sådär haha , men känns på bra humör nu iaf , vet inte varför, haha :) sitter och lyssnar på musik just nu, har nyss kommit hem från NÄL.
 idag var jag inte med på gympan så jag, och 3 till som inte heller var med, tvingades ut i snöstorm, för att gå och ta kort på ett ställe som vi sen skulle visa för gympaläraren. men självklart så slutade det nästan att snöa när vi var tillbaka och när resten av klassen slutade så hade det ju självklart slutat snöa helt (nästan, det snöade allt lite!! //jessica).. inte så roligt, haha :p
och jag kan ju säga så mycket som att jag snart går över till att bli vänsterhänt, sjukt jobbigt att skriva med vänster :p
men nu ska jag sluta klaga ;) det var inte meningen egentligen, så nu ska jag skriva om nått annat, men jag kommer inte på något att skriva 
där slutade mitt tangentbord att fungera.. skulle egentligen lagt upp detta för flera timmar sen, men jag fick inte upp skärmtangentbordet och då gjorde jag annat och kom tillbaka nu, när det funkar igen.
såg jessicas kommentar där mitt i och okej, det snöade liiiiite, men det var ju nästan inget, det var verkligen snöstorm när vi gick, hatar snö!
men nu så ska jag ut till soffan och sätta mig och se på let´s dance och äta godis ;)
hade bra//nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0