hehe

hade helt och hållet glömt bort bloggen :$
jaja, sånt händer ;)
dagen i skolan var helt okej :) hände inget speciellt direkt. efter skolan så gick jag och en kompis och tränade, vi körde kondition, löpband, och mage, situps, ;) sen kom jag hem tog en dusch, käkade muffins och såg på tv :) nu sitter jag här och kollar på kläder på olika webshopar ;) helt fast haha, sitter jämt och kollar på kläder på nätet ;) har inte så mycket mer att säga just nu, så ska snart stänga av datorn och kolla på ullared sen ska jag ta mej en kik i matteboken, prov imorrn :( och sen blire nått annat program och sen bigbrother och efter det ska jag nog läsa ;) vi hörs imorrn PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0