hallopsan!

hejj .
vart på sjukt dåligt hunör hela dagen! super tråkig dag, hade hellre sovit och vaknat upp imorrn :( har hänt lite grejer som jag nog inte ska ta upp här, blir bara fel.. aja i skolan började vi med spanska, sjukt jävla tråkigt!! sen hade vi svenska "läxprov" typ som ett litet prov, det gick toppen tror jag :) sen äcklig lunch, rå kålpudding med snuskpotatis -.- (fan vad jag klagar!) efter det var det matteprov.. provet fixa jag lätt haha ;) nej men det var mycket lättare än vad jag trodde faktiskt svarade på allt (Y) (måste bara säga att det inte finns tillräckligt med ord att förklara hur mycket jag h**** våran klassföreståndare!! sjukt hur cp man kan vara :/) efter det var det elevensval-musik så fett seg lektion! vi hade vikarie, för 374:e gången -.-, och vi var några styckna som bara satt och snacka hela lektionen, ingen koll alls! jaja sen slutade vi och jag kom hem och kolla på tvn tills nu.. vill bara att dagen ska vara över, morgondagen också och dagen efter med och hela jävla livet.. ser inget ljus nån stans nu.. :( 
från detta tråkiga till nått roligare.. på torsdag så ska jag till överby och shoppaaaa!! :D ska nog köpa en ny väska, natta jag vet att jag inte skulle men nu blire som det blir.. ;) (har säkert en miljon styckna hehe, har en full garderob i garaget fullproppad med väskor, faast dom använder jag aldrig hehe :P) ska bli skoj, något måste väl fan hända i mitt tråkiga liv.. men den kommer säkert vara slut så ingen idé att ha förstora förhoppningar..

vet inte om jag vill till skolan imorrn, jag ska (!) men jag vill nog inte. tillbaka till allt fejk, så sjukt trött på vissa alltså! vill inte skriva nått här hehe, kommer bara bli fel och folk tror att jag menar dom osv..

nej, nu ska jag sluta med allt detta "nere" snacket och sätta på lite musik så jag inte hör mina egna tankar, låter braa! PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0