hallojsan

hejsan :) har nyss ätit glass och kollat på one tree hill, det hände inte lite grejer i den här veckans avsnitt kan man säga ^^
idag har jag vart och handlat mat och sen påvägen hem mötte jag en kompis och hennes kusin som hade kollat på en hockey match och skulle tillbaka en halvtimme senare, så då frågade hon om jag ville följa med så sen mötte jag dom och gick med dom dit och kollade, roligt :)
sen kom jag hem och gjorde lite skolsaker och åt, och sen tvn innan datorn nu.
imorgon blir det skola och gå lite tidigare för att åka till näl för att jag ska få "hjälp" med min hand, inte det roligaste men det blir ju bättre sen ;)
men ni får hade bra så hörs vi //nathalie


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0