ha en trevlig kväll alla :)

hejsan :)
nu är jag hemma och har vart det ett tag, just nu pluggar jag lite och äter vindruvor, mums ;) ska inte sitta hela kvällen med plugg, för att jag känner att jag kan det mesta och blir det fel är det bara slarvfel, tror jag :)

hemma hos natta gjorde vi lite allt möjligt, vi gjorde bl.a en "videoblogg" men som nog aldrig kommer komma upp, eftersom att man måste in på youtube kontot och grejer, men vi hoppas att vi snart fixar videofyme ;) kommer nog aldrig hända men.. det blev ingen ny header, än iaf ;) men kul hade vi! ;)

juste, i skolan idag så kastade en kille i min klass ner mina nycklar i en soptunna, där det låg massa tuggummin ocg frukter och snusk så nu har jag en fråga : någon som vet ett bra sätt att ge igen? typ kanske "tappa" hans mobil i toan eller nått sånt (haha, nejdå men jag ska allt komma på nått!) blir kanske lite mer uppdatering sen men det får vi se, blir nog ganska lamt med uppdatering imorrn, har visserligen sovmorgon men får se vad som händer :)

nej, nu får jag allt sätta igång med pluggningen, vilket inte kommer ske,

puss /j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0