good morning

hej :)
just nu äre frukost som gäller! är snart klar för skolan men eftersom vi börjar om ca en timme så är jag ganska tidig idag :P men jag skulle tro att jag tar väger förbi natta och "hämtar" upp henne ;) natta om du ser detta nu, hitta på en lögn fort som fan! haha ;) dagen ser ut såhär : SO-religion(tror jag), spanska, idrott, musik och NO labb (halvklass) go dag enligt mej :) fast den är jävligt rörig, musiken är värst heh..
dagens outfit kommer upp efter skolan också skulle jag tro ;) men jag får/vill/ska inte använda mina converse än på ett tag, vita converse + slask,reng och gegga = bruuuna converse :( funderar även på att köpa ett till par, men vilken färg?!?
ingen bild idag heller? det funkar ju fan inte! :S:S

nej men nu ska jag sluta babbla på här och fixa det sista så hörs vi!

pusspuss/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0