godmorgon :)

hej :)
nu sitter ja här och äter frukost, om ni undrar varför jag är uppe såhär tidigt när vi börjar 9.20 så är det för att  jag ska hinna duscha och sånt så nu sitter jag och väntar på duschen men jag får den först vid klockan 8 :/ men jag hinner nog allt endå :) första lektionen är spanska, ska försöka hänga med på lektionen idag för vi har prov nästa vecka i just spanska, men det ska nog allt gå bra :)

nej, nu ska jag kolla på big brother och sen duscha, kanske slänger upp ett inlägg sen innan jag drar, men vi får se!
/pussj/


här kommenterar du :)
Postat av: Erlingnathalie

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-08-19 @ 10:51:12
URL: http://erlingnathalie.blogfeaturing.com

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0