glad tjej :D

hejsan! idag har jag vart på överby och sen näl, fick med en mascara, nageldekorationer (från cubus, de har tydligen börjat sälja sånt :D) och även dessa :

röda converse = glad tjej
så jag är riktigt nöjd nu faktiskt :) älskar färgen, riktigt snygga helt enkelt :D
sen kom jag hem och så såg jag på vampyrer suger, riktigt sjuk film men om ni vill ha en rolig (fast ändå sjuk ) film så se den haha. och sen har jag typ bara suttit i soffan, spelat lite keyboard och stickat. imorgon blir det ju bio med jessica :) ska bli kul :) en annan kompis hänger med också.
men nu ska jag sätta mig i soffan med mamma och se på postkodsmiljonären, så vi hörs! //nathalie


här kommenterar du :)
Postat av: marie

Fina!! :)

2011-03-26 @ 22:05:03
URL: http://mariesse.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0