fredaaaaaag!!!

dålig uppdatering, jag vet.
det blev strömavbrott igen ca en halvtimme efter jag skrivit inlägget eller nått.. och då blev jag så trött på allt så jag gick och la mej efter en stund haha. tydligen så hade strömmen dratt igång igen vid 23 så då hade jag missat big brother endå :P

nog snackat om det..
kom hem från skolan för ungefär två timmar sen. vi började med SO-religion klockan 9.20, chill lektion, vi skulle ha slutat 10.00 men läraren trodde vi slutade 9.50, tackar för den extra rasten! sen efter 40 min började spanskan, helt okej där med, kollade på peter pan halva lektionen :) sen lunch, sen idrott-badminton, ganska kul enligt mej, bara det att jag inte kan surva :( sen vare musik, vi hade vikarie och kollade på film hela lektionen´sen fick vi sluta tidigt där med så vi slutade 13.50 gó dag!! sen kom jag hem, åt lite, såg på tvn och kollade på stylisterna. nu ska jag ta och läsa veckorevyn som kom för några dagar sen!

hörs sen puss puss

/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0