det är inte min dag idag!!

blir så trött! vill bara sova.

ja, dagen har vart kass hah, ni läste ju förut vad som hände på dagen och när vi skulle träna så var hon som skulle ha zumban inte där, jo då fick vi cykla hem igen -.- men iallafall så åkte jag med pappa till gymmet efter en kvart typ :) sen åt jag och efter det duschade jag. och nu till saken, jag skulle skriva klart min renskrivning av svenska uppsatsen, tror ni inte att jag glömde att ta med extra renskrivningspapper? klart jag gjorde! och på det pappret jag hade med mej var det bara ung. 5 rader kvar så nu har jag över hälften av uppsatsen kvar att renskriva och den ska vara inne imorrn. smart jessica!! 
dagen har inte vart nått bra förutom vägen hem efter skolan. arrghhh!! vill inte ta ut min ilska här så kanske lika bra att jag slutar att skriva! ska nog gå och lägga mej snart och vakna upp på en rätt sida! folk har frågat mej nu två dagar irad om jag ar vaknat på fel sida, fan! jag tänker ju inte själv på att jag går runt och är arg hela tiden. känner mej jätte dum som går runt och klagar på det ena och det andra :(

nej, nu ska vi vara glada, det är ju snart fredag! men glöm inte morgondagen, torsdag, blir nog inte så bra den dagen heller... SO, NO, matte, SO, lunch, textilslöjd, engelska, svenska. slutar halv 4!! :O :O skit också! bara tråkiga lektioner! aja, efter ska jag förhoppningsvis åka till överby och köpa nya converse!
nej, vi får höras imorrn, kanske på mörra, tror inte det börjar 8.10, runt halv 4, tror inte det heller, eller efter överby runt 7-8, och så får det nog bli.

sorry för dålig uppdatering imorrn men det blir bättre om nån dag pusspuss!

/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0