dageen

så, nu har jag käkat och tänkte berätta lite grejs hehe;)

igår kväll så messade natalie och sa att hon inte ville/kunde komma på matchen som var imorses klockan 9.20 så då tänkte jag att jag inte heller orkade kolla på den så jag ställde ingen klocka eller nått..
sen så vaknde jag 8.30 av mej själv och trodde klockan var typ 10 eller nått (det var sjukt fint väder idag.. våren är påväg!!) men sen såg jag att klockan bara var halv nio och då tänkte jag att jag kunde skynda mej och se matchen så jag hoppade in i duschen, blåste håret, sminkade mej och klädde på mej fort som attan. sen 9.10 cyklade jag bort mot ishallen och mötte lite folk där. så såg vi på matchen och sen hängde vi lite där.
sen fick jag och en tjej för oss att vi skulle in till stan så vi cyklade dit, åt glass i solen, kikade i affärer och sen åt vi pizza på en resturang ;)
sen mötte vi mina kusiner i stan så vi snackade lite granna med dem också :)
sen gick vi hem till nathalies (som har bloggen) pappa som bor typ i stan så var vi där, pratade och spelade super mario haha ;) sen åkte vi iväg igen (jag och en kompis) och köpte godis.
sen åkte vi tillbaka till ishallen och kollade på andra matchen och sen kom jag hem och har ätit natchos ;)

nu är jag ganska super trött så jag sitter här i soffan och tar det lite lungt med godis och dricka ;)

imorrn så blire lite halkass uppdatering igen tror jag, antingen ska jag upp och kolla på ishockeymatch imorrn klockan 09.20 igen eller så ska jag träna vid halv 10 sen runt 14 så ska vi på 20-årskalas och stannar nog där ganska länge så det blir uppdatering innan och efter kalaset isf ;)

nu blev detta jätte långt, jag är ledsen men PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0