:D

heej :)
nu blir det en jädra massa pladder här va..
håret blev helt okej, bra. men hon blötte inte ner håret utan hon plattade det istället.. det har jag aldrig vart med om förut men då ser dem väl tydligare ;) sen efter det kom jag hem, bytte om och gick och träna. sen kom jag hem och åt kycklingsallad, det är den goaste salladen jag någonsin ätit!!
nu borde jag igentligen plugga historia, eftersom vi har skrivning imorrn, men istället sitter jag här och kollar runt och fixar bio grejs till på lördag :)
hade tänkt bjuda med natta på "hur många lingon finns det i världen" den värkar faktiskt bra. så lördag klockan halv 4 så är det jag och natta som sitter och vänta på att bion ska börja ;)

imorrn är det skola från 8.10 till 15.30 (vi har: so-historia prov, no-fysik, matte, so-geografi sen mat, syslöjd, engelska och svenska och på svenskan ska vi fika :DD för att klassen har läst 100 böcker nu! haha, dessvärre har jag bara läst 2 av dem... :$ efter det blir det att springa hem, duscha, packa och sen iväg till brrålanda :D sen kommer jag hem på fredag kväll. sen på lörda blir det kanske överby en sväng, det är nån mode grej, och sen bio då.. på söndag blir det nog att städa, träna, plugga och sånt..

nu blir det långt här men vi syns när vi syns förmodligen har jag tid att uppdatera både innan och efter skolan och hinner jag inte det syns vi antingen på fredag kväll eller lörda PUSS
/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0