clothes by gina tricot


299:-
schnygga byxor, ska ta mej en kik på dessa på torsdag ;)

249:-
snygg tröja/tunika. ska kolla på denna med!

99:-
såg denna inne på webben och jag är en sucker för svart/vita t-shirts/tröjor med svart/vitt tryck som denna! då passar den till allt ;) men sen när jag kollade närmare så var det skelett på -.- och går helst inte omkring med en tröja med det på haha ;)

såg även att gina har fått in linnen med brottarrygg igen, fast en annan modell, detta linné ser ganska "ont" ut, det ser ut som att de ska skära in i ryggen men jag vet inte? är ute efter ett nytt svart baslinné så får testa detta och se tror jag :) förövrigt tycker jag att det är sjukt snyggt med brottarryggslinnen, har några par haha ;)

/j


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0