bra daag ;)

hejhej :)
kom hem för nån timme sen och har kollat på stylisterna sen dess :) dagen har vart super mysig!!
vi gick runt och kolla i affärer, sen åt vi lite glass, sen kollade vi mer, sen käka vi pizza, sen kollade vi lite mer och sen åkte vi hem :D med mej hem fick jag en svart supermysig stickad tröja, en beige kort tröja, och ett par sjuuukt snygga byxor! min kompis köpte likadana i en annan tvätt som jag även funderar på att köpa hähä :P satt hur snyggt som helst och är mjuka och sköna :D ni får kanske se dem sen men isåfall en bild från webbutiken, mycket snyggare på! men när jag har dem på får ni nog se imorrn :)

det har även börjat snöa igen! SNÖ ?!?! det räcker nu!! hoppas inte det snöar imorrn för då ska vi in till stan och kolla på teater i 2 timmar och 40 minuter -.- herreguud! imorrn börjar vi 8.10 med idrott, ska bli kul eftersom vi inte haft idrott på en och enhalv vecka ;) badminton vettni ;) sen slutar vi typ 20 över 3 eller nått eftersom vi ska på teater -.-
men vi hörs snart, då även bilder (från webben) kommer upp skulle jag tro PUSS
/J


här kommenterar du :)

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0