bioo snart

hej igen :)
nu sitter jag här och tar det lite lugnt. idag har jag städat, duschat och ätit hittills och ska strax fixa färdigt mej och sen ska jag möta nathalie och en till och sen så ska vi cykla in till stan och se på "hur många lingon finns det i världen" på bio. blir grymt!! alla har ju sagt att den är bra så det får man ju hoppas, bara man inte har för höga förväntningar ifall den är kass :P men det får vi ju hoppas att den inte är :)
men vi hörs antingen innan jag drar eller när jag är hemma igen PUSS
/j


här kommenterar du :)
Postat av: emilia

var den bra? har inte hört talas om den filmen!

2011-03-26 @ 13:31:15
URL: http://espot.blogg.se/

Tänk på vad du kommenterar:

ditt namn ?:
spara mina uppgifter ?

din e-postadress?: (bara vi som ser)

din blogg ?:

din kommentar:

Trackback
RSS 2.0